vrijdag 15 juni 2012

Mijn allereerste keer...

Ik had nooit gedacht dat ik hier ooit zou aan beginnen.... maar kon de verleiding niet weerstaan. Ja, die grote voorbeelden die maken het concept zo aantrekkelijk, Madame Zsazsa, Emma en Mona ,..  bovendien maken de bloggers uit mijn eigen wereldje het dan weer zo bereikbaar.
Een andere vraag zal wezen: wat heb ik jullie te bieden? Als prille dertiger en mama van twee kabouters bevalt het knoeien en klodderen met kinderen me reeds goed. Ik ben ook sinds kort stikverslaafd en een probeer het al. Culinaire smulpaap en wetenschapper voor de klas maken het rijtje af.
Mijn leuze is wat komt zal kome. Dus wat kome wil komt!

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verrassing!!! Je wordt wel helemaal een echte é nu ;-). Ik zal je maar waarschuwen dat je er bij deze een verslaving bij hebt, maar een superleuke! Ik wou direct volger worden, maar zie nergens de volgknop :-(
    Heel veel plezier met het bloggen hé! Ik kom alvast trouw kijken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blijkbaar nog een echte leek... Is het omdat ik een link naar jou heb geplaatst of omdat ik je in mijn lijst van bloggen heb gezet dat jij dit nu ziet?
    Ik heb de volgersknop toegevoegd! Dus ik zou zeggen " VOLG"!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee ik zag op mijn blog dat ik een nieuwe volger had en zo zag ik dat je een blog hebt ;-). Je zal er wel rap in thuis zijn hoor en veel wijst zichzelf gewoon uit ... Succes é!!! En bij deze heb je direct ook een eerste volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik herken dit heel erg. Ik ben zelf een kersverse blogger, en ik vind het even spannend als jij toen, denk ik. Hoe bevalt het ondertussen? Ik volg je alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bloggen werkt verslavend, dat heb ik ondertussen gemerkt. Wanneer ik iets gemaakt heb wil ik zo snel mogelijk een blogberichtje schrijven. En dan nieuwsgierig wachten op de commentaren!! Zalig!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!