maandag 23 juli 2012

Voor een fijne meid!



Het lijkt al een eeuwigheid geleden... vlak voor het einde van het schooljaar begon het weer te kriebelen! De naaikriebels, samen met heel wat andere kriebels: kookkriebels, fotografiekriebels, reiskriebels en ja zelfs kluskriebels. In een eerste vrij moment maakte ik een rokje voor een kleine meid, Hanne. Ik koos een stofje dat ik reeds lang in de kast had liggen. Liefde op het eerste gezicht, vele bestemmingen in mijn gedachten maar onvoldoende vertrouwen in mijn kunde om erin te snijden. Een goed half jaartje later ben ik dus niet meer te houden en dit is het resultaat.   




Ik ben best wel fier!
Het maatje was een gokje. Een beetje smaller dan ons Annabelle en de lengte ietwat op de groei.
Annabelle dient even als model. De fonkelende oogjes vertelden me dat ze het prachtig vond. Al had ze dus niet door dat het rokje niet voor haar bestemd was. Maar wees gerust, mijn lieve Belle, voor jou maak ik versie twee (maar misschien toch wat in zwangerschapsmodel voor haar peuterbuikje).
 

Mijn volgende kriebels komen later zeker nog aan bod!

3 opmerkingen:

  1. Ik ben verzot op dat modelletje voor kleine meisjes, dat staat zo schattig met hun pamperkontje é ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!