maandag 27 augustus 2012

Make-over


 

Kleine meisjes worden groot en ook Annabelle ontsnapt hier niet aan. Mama vindt dit best ok, maar groot worden brengt ook met zich mee dat de kleertjes lijken te krimpen... 






Van sommige kleedjes kan ik maar moeilijk afscheid nemen. Zo kroop Annabelle vorig jaar rond in volgend jurkje.  


Dit prachtige stofje kan je toch niet zomaar weggeven, dus onderging het een make-over...



Ze ziet eruit als een echt prinsesje, niet?! 
                                       






Al blijft het wel nog steeds een prinsesje met peuterkuren!



10 opmerkingen:

  1. Super gedaan ! Inderdaad een prachtig stofje en het staat haar beeldig. Ze wordt een echt fotomodel he !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het resultaat is echt wel super!!! Schitterend hoe jij recycleert! En dat kraagje daar smelt ik voor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi stofje, idd, ik zou het ook gerecy-kleer-d hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi resultaat en goed gezien!
    Ik denk ook al van sommige kleedjes... wat ga ik daarmee doen?
    Nu heb ik in ieder geval al inspiratie ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mila heeft hier ook zo een kleedje gehad! superschoo nstofke eh!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!