dinsdag 7 augustus 2012

Test, één twee, test...


Het sprong in mijn oog, onmiddellijk, die ronde zakjes van anu*miki! Dat moest ik ook maken. Nu nog een kleedje. Annabelle had reeds een kleedje van Nijntje, het paste haar perfect, maar het was enkel wat kort. Dus even overtekenen, wat verlengen en ... de ronde tricotzak invoegen. 
Nu ja, tricot... ik naai nu een flink half jaartje, maar tricot vereist wel wat fingerspitzengefühl. Daarenboven gebruikte ik heel dunne tricot en ben ik nog niet in het bezit van een overlock. Misschien een kleine tip voor manlief??
Uiteindelijk kwamen de zakjes te veel piepen en naaide ik ze dicht... geen haan -toch geen genaamd Annabelle- die ernaar kraait ;-





 De stofjes zijn van het stoffenspektakel

8 opmerkingen:

  1. oh ik vind het kleedje heel mooi.Ik naai ook een goed jaar. Ik geef hier ook contine hints hoor want...ik wil ook een overlock :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk, die zakjes in een ander kleur! En weet je, maak voor stijn eens een t-shirt zonder overlock zodat hij zelf inziet dat de afwerking echt toch niet dat is en hij zal misschien wel rap plooien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ongelooflijk schattig kleedje! Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!