maandag 15 oktober 2012

Photo Challenge (2)


We zijn nog geen week verder en toch komt er reeds een vervolg op de photo challenge. Continu brandt het rode lampje ergens in mijn hoofd, continu denk ik... zou ik hier wat van kunnen maken?
Continu, dat wil zeggen dat ongeveer 80% van deze "continu", tijd is die ik met mijn kinderen spendeer.
Vandaar de alomtegenwoordige aanwezigheid van deze twee spruiten. 


11 oktober: (Bijna) tegen de lichtsnelheid (Beweging)


 


12 oktober: Alweer donkere wolken boven de NMBS? (Vervoer )



13 oktober: enkel regen te bespeuren (omgeving)


14 oktober : nog veel plannen (hobby)




15 oktober: gezellig samen in bad (vogelperspectief)


 
Deze had je van mij nog te goed: Garden by night (lange sluitertijd)

12 opmerkingen:

  1. Amai... flink bezig!
    Fotografie staat bij mij momenteel op pauze.
    Nen mens kan het niet allemaal doen...nietwaar?
    Module 3 stond nochtans op het programma, maar heb voor wat meer rust gekozen zodat ik af en toe eens achter de naaimachine kan kruipen.
    Volg jij eigenlijk les?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Les heb ik nog niet gevolgd, (niet voor naaien noch voor fotografie) 't is pas kort dat ik wat met fotografie bezig ben. Maar wil er wel mee doorgaan. Al doende leert men zeker? En hier en daar wat goede raad is dus echt welkom.

      Verwijderen
    2. Goede raad kan ik je niet geven.
      Je bent precies toch al goed bezig.
      't is zoals ze al eerder 'zeiden', je hebt er het oog voor... dus doe maar voort zou ik zeggen ;o))

      Verwijderen
  2. Wauw, allemaal leuk, maar die eerste is echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die laatste wel cool, die heeft wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's!
    Ik wil mij ook een degelijk fototoestel aanschaffen (tegen de feestdagen).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer zo'n mooie foto's! En die eerste, ze gaat er echt wel voor é ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauw, die foto van de treinen is echt knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Ik vind ze stuk voor stuk héél geslaagd!

    Vooral 1, 2, 3 en 4! (Vraag mijn niet om een favoriet te vragen... da's gelijk kiezen tussen uw eigen kinderen (die ik nog niet heb).)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De vogelperspectief foto is erg leuk! Allemaal goed gelukt, trouwens. Leuk om te zien!
    En bedankt voor je comment, leuk om te lezen dat je benieuwd bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. och zo'n mooie foto's :) die eerste vind ik wel grappig. Wou eens vragen vanwaar je juist bent aangezien je spreekt van kermis likert :) mijnen thuisbasis :p

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!