woensdag 10 oktober 2012

Photo Challenge: mijn eerste uitdaging....

"Ik wil meer uitdaging? Ik krijgt er één! " En ik kwam ze tegen bij Tine.
Gedurende de maand oktober, één foto maken per dag. Steeds met "opgelegd" onderwerp.
Aangezien ik pas vandaag deze uitdaging heb ontdekt, begin ik dus ruimschoots te laat... vandaar dit inhaalmanoeuvre.

Zelfportret
 
Paars
Ondersteboven
 Zoekplaat ?

 
Foto op dak 


  
(lekker) dier
 maaltijd

Voor 8 en 9 wil ik even passen maar ik heb wel een 8bis:
 Familieportret

 Toerist



Negen foto's, waar het er eigenlijk tien hadden moeten zijn....Ok, de opdracht werd niet volledig volgens de regels gemaakt, maar regels zijn er om af te tasten en te breken, nietwaar?
Vanaf morgen (zweer ik!) is het één per dag!

 Ook goed voor nummer tien?
kinderverdriet




15 opmerkingen:

  1. Volgens mij is er aan u een fotografe verloren gegaan. Maar wat niet is, kan nog worden hé! (waarmee ik wil zeggen dat ge talent hebt. Een fotografisch oog, gelijk ze dat noemen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige familiefoto, en de toerist is ook de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik sta zelf achter met foto's trekken. Maar mijn doel is om zondag in totaal 14 foto's te hebben. Die regels zijn dus echt niet belangrijk. Je kiest zelf hoe je jezelf wil uitdagen.

    En dat lekker dier... grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke, originele en schone foto's!!! Ik zou beter bij jou een workshop komen volgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettende originele foto's! Ik fotografeer zelf ook, benieuwd naar de maand november, komt deze ook? Dan pak ik mijn camera alvast tevoorschijn......erg leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vrees voor de maand november... maar niets houdt jou nog tegen, toch??? Toch neem ik mee voor om de komende maanden af en toe een schoon kiekje op de blog te plaatsen!

      Verwijderen
  6. Wow, deze foto's doen goesting krijgen om zelf ook te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk om te zien :)! De andere foto's had ik al wel gezien, maar deze nog niet.
    De foto van een (lekker) dier is echt heel leuk! Ik ben heel benieuwd naar de volgende foto's :). Ik kijk ernaar uit. En bedankt voor je complimentje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!