woensdag 21 november 2012

Dank je wel...

Dank je wel lieve MaMarieJanne. Ik werd door haar genominieerd voor de Liebster Blog Award en ik moet zeggen dat voelt best wel fijn. Maar niets voor niets.... ik moet in ruil daarvoor ook wat kwijt over mijzelf.  Steeds veel getater over de kids maar zelden krijgen jullie eens wat over mij te horen.

11 dingen over mezelf....

ik ben zot van stikken maar dat wisten jullie natuurlijk wel al :-)
ik hou van de natuur in al zijn facetten, behalve druilregen en sneeuw voor 9u 's morgens...
ik ben wetenschapper maar wel één met een creatief hart.
ik ben eerder introvert maar misschien zullen sommigen onder jullie me wel tegenspreken ;-)
ik ben niet impulsief, soms wel wat licht geraakt?
ik zeg het zoals het is en ben helemaal niet goed in verbloemen
ik hou van een glaasje wijn, bier of ander lekkers met een alcoholpercentage boven 6°...
daar moet natuurlijk wat  lekkers bij: koken is voor mij een uitlaatklep!
ik hou veel van mijn job en mijn leerlingen (maar nog meer van de vakantie)
ik ben geen perfectionist vandaar dat ik met 10 dingen over mezelf al tevreden ben.

Wat MaMarieJanne graag had geweten...
1. Wat is jouw levensleuze?
                      Kijk af en toe eens aandachtig om je heen...
2. Waar koop je jouw stofjes?
                      Stoffenspektakel, Etsy,  Stoffen van Leuven,  Maison Dorée Opwijk
3. Zonlicht of maanlicht?
                     Zonlicht
4. Wat is jouw lievelingsrecept?
                     Mosseltjes met frietjes, tajine van lam, konijn met pruimen, een lekkere Thaise curry of  soep,...
5. Wie is volgens jou een muzikaal toptalent?
                    .... Adèle?
6. Beste film allertijden?
                   PFFFFFF.... echt geen filmkenner...
7. Beste muziek allertijden?
                   Buena vista social club
8. Vanwaar kwam je inspiratie om te beginnen naaien?
                   Miss Stik en  Hilde@home
9. Hoe omschrijf je jezelf in één woord?

                    nogal complex
10. Wat is je favoriet kledingstuk?
                     om het even wat als het maar rood is.
11. Sinds wanneer ben je gestart met bloggen?

                     juni 2012



Wie zou ik nomineren voor deze award...  er kwamen er reeds onmiddellijk een paar bij me op. En die deel ik heel graag met jullie!!
Twee meisjes in de stad
             ...omdat ik dan voor de rest van de dag met het liedje van Raymond in mijn hoofd zit, maar ook omwille van haar mooie foto's !
Supermam
   ... ze maakt fantastisch mooie kleertjes in tricot echt de moeite waard om eens te gaan kijken!
Luna Jolie 
... ze heeft wat met puntmutsen!
With Love- by Eva
.... een meid met pit, haar op haar tanden en op haar pen. Ze schrijft echt fantastisch goed!
Hilde@home
 ... ze heeft te veel volgers om binnen categorie te vallen maar toch zeker het vermelden waard: fantastisch creatief en komt steeds met nieuwe ideeën!
Van stikleek tot Lady stitch
... die madam is hilarisch en heeft haar eigen manier om met de realiteit om te gaan!
Annelies
... ze maakt hele mooie babycadeautjes.
Jo Chapeau
... als je eens een hoed zoekt! Ze heeft ECHT talent!!

Vraagjes voor een ander ga ik niet meer verzinnen... ik laat deze gelukkigen helemaal vrij!!


4 opmerkingen:

  1. Ooo, zie ik hier even dat je me genomineerd hebt ! Dikke merci daarvoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha, mij! Jippie :)
    Alleen hoop ik dat dat haar op mijn tanden figuurlijk bedoeld is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel, Annelies!!! Wat is het leuk te lezen dat je mijn blogje graag volgt en ik je blijkbaar geïnspireerd heb om te naaien ;-). Ge zijt in ieder geval vree goe bezig! Wat een prachtstukken verschijnen hier iedere keer! En hoe grappig, ik dacht je al vrij goed te kennen, maar toch vond ik het heel erg interessant wat je allemaal schreef ;-) En wat het doorgeven van de award betreft, momenteel ontbreekt het mij een beetje aan tijd, maar in rustiger tijden probeer ik er eens werk van te maken. Maar 't neemt niet weg dat ik hier ongelooflijk blij van werd! Groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk om te lezen dat je me genomineerd hebt, bedankt! Toch ga ik passen; ik verkies om mijn blog te beperken tot enkel mijn naaiprojecten.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!