maandag 5 november 2012

Photo challenge (3)

5 november.... hoog tijd om de photo challenge van oktober af te sluiten. Ik deed mijn best om steeds op de dag zelf een foto te maken. Maar is niet altijd gelukt. Ik heb er ook een paar niet gemaakt. ' t Was vakantie hé... :-)


16: hoogtepunt van de dag... zielig hé?


17: Rond

18: Binnenkijken... in een nevelkamer waar radioactieve stralen zichtbaar worden!

19: Ritueel. Voor dochter wel, voor vent gelukkig niet!

 
20: Herfst . 


21: Schoenen


22: Architectuur. Het zicht vanop mijn "werkplek". 


23: Schaduw


24: Wat zit er in mijn handtas? 
Een rode balpen - kaartenhoudertje -GSM- klein kodakske voor onderweg- geldbeugel- opvouwbare zak. Het minimale... had je dat verwacht?


25: Minimaal

Niet gemaakt
26: favoriete hoekje 27: Met woorden

28: Bezoekrestjes


29: Water


30:  (Boom) in een boom


31: De sprong.... 



...die er niet kwam :-)








19 opmerkingen:

  1. Annelies,

    ik vind je foto's super mooi!
    Van mij mag je de nieuwe schoolfotografe worden!

    Ben stiekem jaloers op deze collectie!
    Ze stralen allemaal rust uit. Iets wat ik af en toe ook eens zou kunnen gebruiken ;-)

    Tips? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je compliment (bloos) En de rust in mijn foto's....tja, misschien trek ik ook wel de dingen waar ik het meest naar verlang of van opkijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ♥ de zonnebloemfoto! Misschien heb ik dat al eens gevraagd of staat het hier ergens, maar toch nog eens 'opnieuw' vragen dan: welk toestel gebruik je?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sony alpha 100. AL een ouder toestel maar doet nog steeds goed dienst!

      Verwijderen
  4. Heel erg mooi! Ge hebt er oog voor. Dus er vooral niet mee stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie net dat ik dat kleedje van op uw profielfoto ook heb. Tof kleedje hè.

      Verwijderen
  5. Gij hebt echt talent zunne! Zo'n schone foto's!!! Die laatste 3, wat een climax ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer erg knappe foto's, allemaal om te toffer. 'Ritueel' vind ik echt grappig en herkenbaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhh wat zijn deze foto's mooi zeg! De boom foto, bezoekrestjes, rond, water, minimal.. mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw, wat een leuke blog is dit! Nog niet eerder ontdekt, dus merci om een reactie achter te laten :) Ik vind je foto's heel goed gelukt hoor! Ik heb ook TOTAAL niet alle foto's op de juiste dagen gemaakt, sommige echt véél later. Maar ik vond het fijn om te doen én heb mijn camera zoveel meer gebruikt dan normaal, dus ik zet nog een jaartje door en probeer elke dag een foto te maken vanaf nu. :) Ik vind je 'rond' en 'herfst' foto helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Foto 20, 21 en 25 : zo mooooi! Goed gedaan hoor, zo`n challenge zou ik niet volhouden denk ik ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch heel wat mooie foto's, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey mamma Belle,

    ik heb je genomineerd voor de Liebster blog award. Neem een kijkje en doe je mee?

    http://mamariejanne.blogspot.be/

    Liefs MaMarieJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankje! Vaak vind ik foto's op andere blog en ga ik op zoek naar meer foto's van de fotograaf. Maar laatst heb ik me toch een fijne website gevonden.. http://www.thedphoto.com/ . Ooit van gehoord? Digitale fotografie, analoge, bewerkt met Photoshop.. alles is volgens mij te vinden! Ik heb de website nog niet heel erg afgestruind, ik kwam steeds weer op prachtige foto's en heb daardoor nog niet echt de rest van de site gezien, haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!