zaterdag 29 december 2012

Babyboom (1)

't Is hier een echte babyboom rond Kerst... dus heel wat creatieve cadeautjes worden uitgewerkt!
Het cadeautje van Lander is het eerste in de rij.  Ik bekleedde een lampje zoals Hilde ons heeft voorgedaan.

Het verliep echter wat moeilijker dan verwacht. Ik wilde namelijk liever onmiddellijk op het glas flocken, maar onder de druk en de warmte van het ijzer begaf het glas. Een vreselijke barst tot gevolg. Gelukkig kocht ik twee lampjes in Ikea. En met de deskundige raad van Hilde lukte het me dan toch om een schoon lampke te bekomen.

9 opmerkingen:

  1. Dat scherven geluk brengen, dat bewijs je want nummer twee is schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Heel leuk kado om te geven (en te krijgen ook)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superschattig uiltje.
    Jij hebt precies wel een vaste hand bij het uitsnijden ;o)
    Ik ben momenteel mijn hoofd aan het breken over een ritssluiting in een jongensbroek.
    Ik vrees dat ik morgen een hulplijn zal moeten inschakelen :o)

    Nog veel naaiplezier deze vakantie...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwh! Zo schoon zeg en een heel origineel cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hier precies al een tijdje niet gelezen... Excuus excuus! Ik maak het meteen goed; de poppen zijn prachtig (echt! die oogjes!) en het lampje ook. We hadden niet anders van u verwacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waw, Annelies, je lamp is echt prachtig geworden! En jij lijkt mij eindeloos veel geduld te hebben! Jij bent echt wel de flockkoningin!!! Lander mag fier zijn op zijn lamp!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vrees dat ik nog niet de half zoveel flockkoningin ben als jij! Het rode deel van het uiltje was reeds geknipt!!!! Enkel de snor, oogjes en het snaveltjes zijn van mijn hand.:-(

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!