vrijdag 4 januari 2013

Babyboom(2)

De tweede spruit zag het levenslicht! Daan, een lief, schattig bolleke... ik zou spontaan een derde kopen, maar bij nader inzien...  nog een klein lief ding dat te pas en ten onpas de billen bloot maakt om pipi te doen en haar koppeke wegdraait als ze een neen hoort? Neen toch niet, misschien later?
Daantje daarentegen lag heel lief te kijken en was zijn cadeautje meer dan waard!

 Voor de eerste keer waagde ik me aan een tricot t-shirtje. Veel gevloek en gepeuter later was dit het resulaat. 


Het konijntje werd grondig getest door een deskundige jury en veilig én interessant bevonden!

Voor het t-shirtje  gebruikte ik het patroontje van de de droomfabriek en dat lukte prima! Het konijntje zag ik "ergens" in blogland verschijnen, maar ik weet spijtig genoeg niet meer precies waar.
Streepjesstof komt van het stoffenspektakel en het zachte stofje is een handdoek van IKEA.


15 opmerkingen:

  1. Héél erg bedankt voor het originele zelfgemaakte t-shirt en knuffeltje!! Dat moet idd zweet en tranen gekost hebben en maakt het op die manier mogelijks nóg mooier.
    Het is supermooi en volledig assortie met ons favoriete kleurenpallet...blauw, blauw, blauw en nog eens blauw :-)
    kus, kus, kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi geflockt, Echt een pracht geschenk! Deze afbeelding staat ook al langere tijd op mijn lijstje om eens te flocken, maar het is er nog steeds niet van gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk, love it!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! En ook nog eens zelfgestikt, dat T-shirtje, chapeau! Is dat geen priegelwerk, baby-t-shirts? En het droomfabriekpatroon, goed of maar zozo? Ik sta namelijk op het punt er eentje te fabriceren voor een zwangere vriendin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n mooi t-shirtje en zo leuk die afbeelding!
    Ik kan me voorstellen dat Daantje en zijn mama daar heel blij mee waren. Kan het dat dit Daantje uit Lede komt? Ik ken namelijk ook een Daantje dat net geboren is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daantje is idd een echt Leeds venteke! En jouw naam klinkt me ook behoorlijk bekend in de oren ;-)

      Verwijderen
  6. Mooi ! Ik ben ook zo'n fan van dat schattige konijntje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat is echt een heel mooi cadeautje! prachtige kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh leuk zeg! Dat truitje ziet er heel professioneel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooi cadeautje! Direct fan van dat konijn!!! Hopelijk heb je nog wat stof, want de kans is groot dat dit de lievelingsknuffel van Daantje zal worden en hij dus een reserve-exemplaar zal willen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Potdimme prachtig! En die lamp van eerder ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed bezig... de naaimachine draait daar precies overuren ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super mooi, je truitjes ziet er prachtig uit en die knuffel wel die zal daan z'n hartje stelen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!