donderdag 10 januari 2013

Pinteressant!

Pinterest is toch een fantastisch uitvinding!
Al wat moois, origineel, praktisch of gewoon schattig is , passeert de revue.








Onder andere ook dit idee:
1) Men zoeke de alcoholist in de familie.
2) Men drinkt samen alle chique wijn uit op Kerstdag.
3) Men neemt met plezier alle "afval" terug mee naar huis.
4) Men koopt van dat fantastisch papier in het Kruitvat. Dat zag je ook reeds hier en hier.
5) Men knipt en plakt, past en meet, boort en vijst.
6)Tot slot:
 Men bewondert het romantische resultaat!










Het mooie tekeningetje kreeg Annabelle als geboortecadeau van Jakoebies

De geboortekaartjes van de kindjes stonden ook nog steeds op de schouw. Ik vond dat het wel eens tijd werd dat ze een definitieve plaats kregen.  Zodoende gebruikte ik opnieuw het magische kruitvatpapier als achtergrond,  en knipte er de Zoons naam nog eens extra uit. Zo kunnen de kadertjes verdwaalde kinderoppassers de weg wijzen naar het juiste kamertje.

16 opmerkingen:

  1. Tof idee, die kistje en heel erg leuk gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo heel leuk gedaan!!! Zalige papiertjes, he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is niet alleen een leuk idee, vooral respect voor de uitvoering!
    Ik heb namelijk heel vaak pinterest-ideeën maar er zijn er maar weinig uitgevoerd :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi! Staat ook op mijn to do-lijstje voor al het eigen nestje een feit is. Ik heb in elk geval al een heel mooi voorbeeld hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai wat een leuk idee die kistjes aan de muur.
    Dat ga ik ook pinnen!
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een tof idee, eentje om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je blog eens doorkeken en ik was aangenaam verrast, je maakt mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Mammabelle! Net je blog gevonden via Pinterest, een geweldige uitvinding hé! Ik ben er ook zo dol op. Bij deze heb je er een nieuwe volger bij, want je maakt echt mooie dingen! Ik zet je link op mijn blog ;-), misschien kan jij dit ook doen ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. héél knap zeg, dat papier is heel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga je volgen, want blijkbaar hebben wij dezelfde ideetjes......die wijnkratjes heb ik afgelopen week op de kop kunnen tikken in de kringloopwinkel en ' de kruitvatpapierkes' liggen hier ook in grote aantallen in mijn kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ja, en ik ben ook een echte pinterest-fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. instant kleur, super idee en mooi uitgewerkt

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!