zaterdag 2 februari 2013

Aapjes in berenvacht...


 Soms verslijten hier al eens kleedsels zonder dat ze te klein worden! Vroeger dacht ik dat me dat zou plezieren, vroeger waren kleedsels al te klein nog voordat je ze over het hoofd getrokken had, nu is dat al eens anders. De jas van Jannes was echt tot op den draad versleten... en de winter nog niet gepasseerd.

Dus alle munitie ingeslagen en ten aanval!
Spijtig genoeg kwam ik andere troepen op mijn weg tegen.... zo van die kleine onderkruiperkes die u alle kanten van het toilet laten zien.... zoonlief was al aan plan B aan het denken, maar mama versloeg ieder vettig mini monstertje en ging opnieuw in volle mars op haar einddoel af.


Berenvacht- apentricot- boordband-gele tricot: Stoffen Van Leuven
Patroon: Ottobre winter 2012 nr 15

16 opmerkingen:

  1. Oh, zo'n schoon exemplaar! Knuffelig en toch ook een beetje stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, ja knuffelig en toch stoer dat is wat een 5-jarige wilt, nietwaar?

      Verwijderen
  2. Ewel, hiervoor zou je toch gewoon blij worden dat het vorige exemplaar versleten is ;) Wat een superjas! En hoe zit het met de ottobrepatronen? Versmalde je (zoals ik hier en daar lees) of zat het zo al perfect?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Versmallen heb ik niet gedaan, het zit misschien zelfs wat smal als hij een dikke pull aantrekt. Maar ik heb er wel fiberfill tussen gestoken, dat was niet in het origineel voorzien en zal dus wel zorgen dat het wat nauwer zit.

      Verwijderen
  3. ik denk dat jannes met opzet zijn vorige jas versleten heeft. Hij had al een schoon exemplaar bij zijn zus gezien en wou er gegarandeerd ook één! Groot gelijk heeft dat venteke! Een echte knuffelbeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, supermooi! En dan nu hopen op een volgende winterprik (?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw.....ge zou voor minder uwe jas verslijten!
    Zo stoer en zo zacht!!!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zo mooi. Ik heb de winterottobre hier ergens liggen. Het begint hier al te kriebelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een knuffelbeer, heel leuk gedaan. Wat kan jij die kleine monstertjes goed temmen zeg. Ik weet waar ik wat op raad kan vragen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai, dat is mooi, en zo knuffelig. Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!