zondag 24 maart 2013

Het stofje van Madame zsazsa

De reden waarom ik het boek van madame zsazsa zo snel in mijn bezit had? Het rokje op de cover!
Toen ik het stofje terug zag op pinterest -of beter toen ik dacht dat ik het stofje gevonden had- klikte ik onmiddellijk door naar Klijntje en ging over tot bestellen! Maar bij levering was mijn jolijt snel geslonken, de ruitjes bleken veel groter dan ik me had voorgesteld. Niet dat de site geen duidelijk beeld gaf hoor, maar je weet liefde is blind hé :-).

Maar niet getreurd, actie is wat ik nodig heb! Met het patroon van Durf-het-zelvers als steun en wat knal oranje fournituren in aanslag was de klus snel geklaard.
Ik waagde me zelfs aan het doorlopen van de print, die naar wens is geslaagd.

Voor de dik-twee-jarige Annabelle koos ik wel maatje 98 -104. Met haar bolle buikomtrek van 57 cm (is dat normaal??) was een maatje 92 uit den boze.

En het resultaat? Ik ben reuze tevreden! Samen met haar even knal oranje schoentjes van Anna Pops maakt het een prachtig ensemble! Nu enkel nog een feestje met wat ZON ?


Misschien vraag je je wel af waarom ik geen blinde rits gekozen heb? Wel: omdat er geen was!
Ikzelf heb er zeker geen problemen mee. De kleur geeft wat extra. Ze mocht evenwel wat langer geweest zijn, 't is namelijk toch even wringen om het kleedje aan te krijgen.


En Annabelle... die was in de wolken! Maar dan vooral van haar schoentjes :-)

23 opmerkingen:

  1. schitterend! prachtig gecombineerd, heel mooi kleedje... en die schoentjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig kleedje !! Heel leuke combinatie met dat oranje ! Ze is er echt schattig mee.
    Dat de lente nu maar vlug komt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, echt een mooie combi! En die rits is juist super zo.. En dan die schoentjes, love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat is echt heel mooi zeg! En die kleurrijke accenten maken het wat mij betreft helemaal af, ik ben sowieso al geen fan van blinde ritsen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel geslaagd jurkje, die oranje kleuraccenten passen er perfect bij!
    En nu nog wachten op de ZON !!!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi met dat oranje gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schone kleurencombinatie! En ik vind het stofje echt leuk! Hoe grappig, Jutta heeft die schoentjes ook, maar in't rood ;-). En wat jullie Annabelle betreft, ze is precies veel blonder geworden? 't Zal in ieder geval niet van de zon zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het juist goed dat die ruitjes niet kleiner zijn. De combinatie met de schoentjes is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waw! Ik vind het stofje ook erg leuk zo... De rits knalt er ook mooi uit, prachtig afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar zo zalig zeg ! De ruitjes komen echt super tot hun recht hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi! Ook de niet blinde rits. Dat ziet er wat specialer uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig jurkje en wat straalt je dochter!
    En dat ronde buikje hebben wij hier ook bij ons miekemuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig schoon!
    & je kleine prinsesje straalt in haar nieuwe outfit!
    (die rits stoort zeker niet zenne!)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. :-) en nu kwam ik het stofje weer tegen, heel mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeer zeer mooi! Ik vind de oranje details zo mooi met dat blauw. Echt een tof kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waw! Wat een ontzettend mooie jurk. Haar schoentjes passen er perfekt bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke blog heb jij! Die foto's, kleuren,... echt prachtig! Ik ga je zeker blijven volgen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super! En de rits geeft inderdaad een leuk accent.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De Beierse vlag? Het blijft een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig jurkje, je vind het terug op ons blog. Het was een kringloopvondst vorige zomer ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!