zaterdag 8 juni 2013

Dag 8: Sunset

... dat is echt zalig hé, om de zonsondergang te zien!






5 opmerkingen:

  1. Wauuuw! Mijn foto van vandaag is totaaaaaal mislukt :( Mimimimi, weet nog niet hoe ik dat ga oplossen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zet mijn joker in vandaag! Ah ja. De zon was al op toen ik wakker werd. En de zon was alweer weg toen ik thuiskwam. Nochtans veel foto's getrokken vandaag. Maar heb de kansen gemist. Ik ga niet om 5u30 (kan natuurlijk ook nog vier uurtjes wakker blijven...) opstaan, dus stel mijn alarm alvast in op 21u30, zodat ik het morgen niet vergeet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's. Ik vind dat altijd zo mooi, een opkomende of ondergaande zon. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit aan bij Elisse.. mijn foto is echt mislukt! wow wat een prachtige foto's!!!

    Love, The mind of an exchange

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!