vrijdag 21 juni 2013

Een experiment voor Kobe en Victor

Je kon al een glimp opvangen van het kadootje voor Kobe en Victor bij de vorige post van de photo challenge.

Ik bedrukte t-shirts met zelf gemaakte stempels. De eerste keer was het dat ik zelf stempels maakte. Het beviel me! Gemakkelijk, snel en een leuk resultaat! Ik stempelde met textiel stempelkussentjes uit Banier.

Deze t-shirtjes is niet het enige wat ik maakte voor de kleine tweeling. Ik zocht nog een alternatief voor de IKEA-lampjes. Ik koos voor de Lykta maar in plaats van te bekleden met stof ging ik voor porseleinstift en glasverf. Echt overtuigd ben ik niet van het resultaat en overweeg misschien nog eens te herbeginnen en toch nog een stoffen jasje te maken. Wat denken jullie... eerlijk!?



t' is ondertussen ook het einde van het jaar... dus nog een klein bedankje voor de juf. Ik wilde wel iets nuttig, maar heb geen idee wat de smaak van de juf is. Dan maar iets uit de kinderhand! Uiteindelijk zijn het de ukken die een jaar lang aandacht en plezier hebben gehad! Ook ben ik ietwat tegen het hele gedoe van de grote geschenken. De attentie is belangrijk...
Jannes maakte een tekening van de lieve juf in kwestie, deze werd ingescand en geprint op schrinkelpapier. Langs beide zeiden nogwel. Voorzien van het gepaste gaatje werden het prachtige ooringen! Functioneel of niet... schattig niet?

11 opmerkingen:

  1. Ik vind de lampjes héél mooi. En dat is echt eerlijk!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de lampjes schitterend ! En de T-shirtjes ook trouwens. Wat een leuk en origineel idee !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die lampjescook heel tof! En datv ideetje van de oorbellen: super gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die T-shirts zijn echt super ... en die lampjes, echt origineel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Annelies, de lampjes zijn echt top. Niet twijfelen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij barst gewoon van talent. Nu duikt hier plots een tekentalent op ook! Ik vind de lampjes wel héél mooi! En ik blijf verzot op je t-shirts! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die raket is schitterend! er is er hier al eentje jaloers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lampjes zo houden!! Ongelofelijk tof, origineel en mooi!
    Die oorbellen.....wauw! Wat een superidee! Wij deden dat vroeger ook weet ik nog wel, brings back memories.
    En bij de 't-shirts moet ik glimlachen. Grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De T-shirtjes had ik bij het vorige bericht al gepind, echt tof!
    En de lampjes zijn ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh ik vind deze kadootjes echt super leuk!! :)
    De lampen, de t-shirts, de oorbellen.. echt allemaal toppie!
    Vind ik echt super toffe cadeau's!

    Welcome at my page: http://leenphilips.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig maal drie! <3 die victorlamp.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!