zondag 23 juni 2013

Emile

Voor iemand die je goed kent en echt graag hebt doe je altijd wat meer je best, niet? Zo ook deze keer. Mijn lieve collega/vriendin beviel eind mei van een zeer flinke zoon: Emile.
Ik maakte voor de kleine spruit een slaapzak,  misschien nog wat op de groei maar van de grootste maat heb je meestal het langst geniet. Op basis van de versleten slaapzakken in dit huis tekende ik het patroon. Binnenin gebruikte ik super zachte badstof van hier. Ik werd er ook onmiddellijk verliefd op de uiltjes, die er in het echt iets groener uitzien -ik zal toch ne keer ne cursus fotografie moeten volgen om dat in orde te krijgen. Maar soit.
En aangezien ik steeds iets flashy wil, combineerde ik het met een oranje rits en fel oranje flockfolie, die er dan weer iets minder flashy uitziet in het echt.
Ikke content en hopelijk zij ook!


16 opmerkingen:

  1. Héél mooi en ziet er inderdaad zalig zacht uit!!! Leuk hoe je die naam erop gezet hebt, zo in een vierkantje. Ga ik onthouden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een supertof cadeau en prachtig stofje !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kei tof! En inderdaad een superleuk stofje, ons Lore heeft er een kleedje van :) Vind het ook leuk die naam zo in een vierkantje, en een leuk lettertype ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er erg leuk uit! Daar zal ze veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is mooi geworden! Ik heb de stof ook liggen, dus ik weet perfect hoe het groen eruit moet zien :-)
    De naam in het vierkant vind ik echt origineel gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super met die uiltjes!
    ik zou ook voor de grootste maat zijn gegaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi mooi! En heel origineel die flockfolie! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi ! En zo tof hoe je die naam erop geflockt hebt !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi! :-) Leuk cadeau! Hoe deed je de letters? Knip je die gewoon met de schaar uit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik print of schrijf ze op papier, plak ze met pritt op de plastickant van de flockfolie en knip ze dan uit. Lukt prima!

      Verwijderen
  10. Wauw, wat een prachtcadeau!
    Daar zal Emile heerlijk in slaen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooh die mama gaat heel blij zijn. Mooie naam ook he

    BeantwoordenVerwijderen
  12. daar zal emile vast zalig in slapen! enne jouw foto's zijn prima hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi! Zo lang de kleuren in het echt maar kloppen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sorry! Een echte schande dat ik nu pas volledig door je blog snuffel en zie dat de prachtige slaapzak van onze Emile er op staat. Ik was begonnen bij het mooie kleedje dat je had gemaakt van star trek en snuffelde even verder. Het is echt een heel mooi cadeau en wellicht kan mijn kleine reus er volgende maand in. De stoefbavet is al in gebruik en echt leuk om er aangename reacties op te krijgen. Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!