vrijdag 7 juni 2013

Foto challenge²

in deze blog wil ik mijn ei kwijt.
Mijn ei: dat is onder andere fotografie,  als je het in zo een groot woord wilt noemen, want eigenlijk is het niet meer dan fotookes trekken.
In oktober van vorig jaar deed ik als eens mee aan een foto challenge van Tine.
En ook deze keer zorgden zij voor de opgave:
Elke dag een foto met  een opgelegd onderwerp. Niet gemakkelijk deze keer...

Dag 1: Looking down

Dag 2: Faceless self portrait


3:Stranger

4: een moeilijke: 2 o'clock

5: Pattern
 Dag 6: Makes me smile...

Dag 7: High key???




9 opmerkingen:

  1. wat een mooie foto's weer!!! Dag 2 leek mij zaaaaaaalllllliiig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook een moeilijke challenge! :D

    Vandaag ook sunrise/sunset... hmmm, dat wordt een fotocamera meenemen naar de braderij, aangezien ik de sunrise al gemist heb!

    Vind 1, 2, 3, 5 en 7 echt leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig! Dit is echt leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie foto's! Ik vind hem niet zo moeilijk, maar heb hem dan ook zelf opgesteld, haha! En we mogen het onszelf toch ook niet te gemakkelijk maken, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie foto's!.
    Ik hoop dat de high key inderdaad zo iets is! ik vind het ook moeilijk doordat ik nog geen flauw idee heb hoe mijn camera werkt :P

    Love, The mind of an exchange

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zo leuk! Dit wil ik ook wel eens proberen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh, Faceless self portrait is echt suuuuuper. Geweldige foto! Heerlijk ook, zo zonnig ;). Mooie foto's, de laatste is ook zo mooi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!