woensdag 26 juni 2013

Photo challenge 17 -19- 20- 23- 24- 25

Het vervolg van de fotochallenge verloopt niet zoals het moet. Ik heb me niet aan mijn dagschema gehouden (dat kon ik echt niet wegsteken) en daarenboven heb ik de helft niet gemaakt.
Dus een onvolledig overzicht van de laatste anderhalve week.
De rest maak ik goed in vakantie, beloofd !
17. In Motion
 19. After & before

 20. Deze wil ik zeker nog eens opnieuw maken (Color scheme)
23. Architecture
23. Childhood memory (al was mijn bellenblaas spijtig genoeg iets minder groot ;-)
25. Reflection









12 opmerkingen:

  1. waw, Annelies! Weeral prachtige foto's!!! Wanneer neem je aan je eerste fotowedstrijd deel???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai seg kei mooie foto's!!!!! Ik heb er ook nog een heel deel te maken, maar het ontbreekt me aan de tijd... Bij mij zal het ook in de vakantie verder experimenteren worden. Maar echt ferm jouw foto's! Je hebt talent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die bellenblaas-foto's! Ongeloof hoe mooi die zijn! Dat lijkt me niet makkelijk? Met je 50mm-lens?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ongelooflijk, moet dat dus zijn.

      Verwijderen
    2. Bedankt , idd een 50mm lens... ik zou niet meer zonder kunnen!

      Verwijderen
  4. Jawadde! Knap knap knap! Nr 17,19 en 25: die zou ik zo uitvergroten en aan de muur hangen. Met welk toestel werk jij?
    Ik sta ook hopeloos achter! Ik heb beslist de photochallenge af te werken tijdens de vakantie. Dan is er net iets meer tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ge hebt er talent voor, vind ik. Supermooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hola vengo desde Chile a visitarte, me encantan las fotografias!! son hermosas.

    muchos besos y abrazos

    http://flashlovee.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW TALENT! deze foto's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie foto's! Ook super bewerkt! Heel sfeervol :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!