zondag 16 juni 2013

Photo challenge² 9-16

Er is er één jarig, hoera! Hoera! 1 jaartje geleden startte ik op deze manier mijn blog... .Eén jaar verder ben ik nog steeds blij dat ik het doe! Het inspireert me, het motiveert me! Dus ga ik gewoon door, tot ...?
Mijn inspiratie en motivatie van deze maand vind ik vooral in de photo challenge. Steeds zoekend en onderzoekend, in alle houdingen vind je me terug. Zelfs midden in de nacht stoppen op een brug... Zot, hé...maar oh zo leuk!
Mijn resultaat...

 9. Die papavers zijn al prachtig nog voor ze opbloeien...(Up Close)

10. Mijn zoon leerde me een nieuw begrip: Annabelle heef bananenschoentjes! (Unusual  )
 
11. Om vijf na tien nog altijd geen inspiratie... (Looking up)

12. Home
 
13. Voor de kleine tweeling Kobe en Victor ( Something I Made)

14. Black & White

15.  Aalst in de schaduw. Of is dit eerder een voorbeeld van low Key? (Playing with the shadow)

16. Een paar dagen later in hun volle glorie (Flowers)

12 opmerkingen:

  1. Weer zo'n schone foto's!!! Binnenkort wordt ge gevraagd voor de boekskes zunne :-). En je T-shirtjes zijn fantastisch mooi gelukt! Wat een leuk idee om te verwijzen van de ene naar de andere!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoontjes! En die laatste foto ... Wow! Fijne kleuren en dat contrast met de scherpte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, je bent een kei hoor ! Allemaal geweldige foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw dat zijn echt geweldige foto's!!! De kleuren komen echt supergoed uit!

    Kom gerust ook eens een kijkje nemen op mijn blog: http://leenphilips.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mah zot, zo mooi! Die koffie en die papaver. En die truitjes: leuk idee. Home heeft me doen glimlachen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schone foto's! Black & white is mijn favorietje deze week :) En een gezellige Home foto! Ik vind de close up ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb te veel faalangst om mee te doen aan de challenge, maar ik vind het wel plezant om de foto's hier en daar te zien passeren. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig! Heel mooi hoor! En die t-shirtjes vind ik ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, echt mooie foto's en die t-shirtjes voor de tweeling zijn superorigineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die truitjes voor de tweeling zijn ongelofelijk fijn. Maar het leukst vond ik je black & white: zwart-wit, maar dan anders. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sinds vandaag volger.... En grappig, ik maakte een pagina aan, ook net vandaag, waar ik binnenkort een jaaroverzicht post met foto's. Ik had dit nog niet gezien en jouw inspiratiebron ook niet maar onthoud het wel voor de dagen dat ik geen idee heb wat ik moet doen. ;) de mijne worden ook met de telefoon getrokken dus zo mooi als deze hier worden ze nooit :)
    Http://liesellove.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!