donderdag 25 juli 2013

Arno

Hij zag al even het levenslicht, kleine Arno. Maar onze reis en bouwperikelen stelden het maken van een geschenkje steeds uit. Dus toch even snel, voordat hij proper kan eten, een maxi-slab en dito lamp gemaakt.

Aangezien IKEA nieuwsgezind was en deze lampjes niet meer in het assortiment zitten, werd het nu de LYKTA die een nieuw kleedje aangepast kreeg. Ik had het moeilijk met de witte poot van de lamp, al heb je ze ook in andere kleuren. De poot moet matchen met de stof! Bovendien vind ik jongescadeautjes ook steeds wat moeilijker dan een meisjescadeau. Ik koop niet zo vaak jongensstofjes. Maar in mijn twee meter hoge toren (erg hé?! ) vond ik nog één van mijn allereerste stofjes -ook al van IKEA. Past prima met rood. Als onderkant voor het slabbetje gebruik ik meestal handdoekenstof van -wat dacht je- IKEA. Dat zorgt voor wat extra absorptievermogen. 
 

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk stoer stofje en een tof lettertype !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan en de stof past perfect bij de voet van het lampje :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt! En jouw Lykta-adaptatie is heel goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk gemaakt! :) Daar zullen ze blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!