maandag 11 november 2013

Resized

't hing al een tijdje in mijn hoofd....
Jo zat er ook wel voor iets tussen....
.... alsook die stapel volgens mijn lief "ondraaglijke truien"...
....maar de herfst liet de laatste druppel vallen!
Jannes verdient een nieuwe trui!






 Niet zo een mooie uit de winkel, maar één die OUD en VERSLETEN is en volledig UIT MODEL! Dat is toch wat de grote Hij  beweert...


















 Ik vond hem nog steeds geweldig en als Hij hem niet meer draagt waarom hij dan niet?
Ik zocht een patroontje uit Ottobre voor de maat. Knipte de mooiste stukken eruit en stak het geheel in elkaar.

Ik probeerde zoveel mogelijke origineels te behouden, de mouwen behielden hun zoom, alsook de kraag. De onderkant werd afgeboord met de originele zoom en zo kon ik nog een stukje recupereren voor het maken van een zakje. Een echte remake is het niet... 't is eerder resized.



 Ondertussen kwam de liefste van de hele wereld langs...

Hij bracht uren speelplezier.    
Pakken plastieken pakskes vol plastieken blokskes.

Waarom maken ze alles toch zo klein.... en ingewikkeld? 
Effe denken.... wat moet ik hier nu weer mee???


15 opmerkingen:

  1. Een knappe recykleertrui! Je kleine man lijkt er alleszins blij mee of lag het eerder aan het bezoek van Sint-Maarten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe trui voor Jannes en zo leuk gevonden met dat zakje erop !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super trui!! :D Wat heerlijk dat de kleine man hem nu kan dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is echt heel mooi geworden zeg!! Dat zakje maakt het echt af.
    Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai, wat een prachtige trui is het geworden! Die zal hij vaak kunnen dragen deze winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai zo tof!! Ik zie dat dus nooit, in afgedankte stukken...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een zalig geslaagde remake! Zulke schone stofjes verkopen ze nergens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Da's recycleren met een grote R. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie trui!!! Super leuke foto's! ! Wat een sprekend snoeteke!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!