zondag 15 december 2013

Cadeautjestijd!

Nu moet het toch een keer van mijn hart, het geluk staat niet ALTIJD aan mijn kant.
Ok, ik heb geluk in de liefde,
ik heb geluk in met mijn nageslacht,
ik vind geluk in mijn vrije tijd
én ik heb zelfs geluk met mijn job!
Maar geluk in het spel... neen.
Nooit.
Althans bijna nooit...
Want laatst was ik blij! Ik won een Give away bij Eva Maria.
Dus dacht ik, mijn ongeluk is gekeerd (of hoe zeg je dat?)
Houden zo!

Uit dankbaarheid en om de geluksgeesten goed gezind te houden: ook hier een give away.

Niet zomaar één, ik heb al een winnaar!!
Want ook op het werk is het volgende week pakjestijd. Iedereen krijgt  stiekem in zijn mailbox de naam van een gelukkige die van jou iets in ontvangst mag nemen.
En waar kan je een leerkracht nu nóg meer plezier mee doen dan met een rode balpen?
Een pennenzak. Niet te groot, net voldoende plaats voor vijf rode, één blauwe en één groene balpen.

Laat ik mijn geluk dus delen, niet één maal maar vier maal.
Eén winnaar in mijn mailbox, nog drie te gaan.
Wil je dus kans maken op een klein portietje geluk: Laat dan in je reactie weten wat jouw favoriet is....


De 3 winnaars worden bekend gemaakt op vrijdag 20 december.

Handleiding van de pennenzak is te vinden bij Missy N.

33 opmerkingen:

  1. Ik ben juf,en zo een mooi pennenzakje op mijn buro is het missende stuk.
    haha.

    spannend!
    anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha...als het bij jou lukt je geluk te keren dan ga ik ook een give away organiseren :-) nr. 2 heeft mijn voorkeur...succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vier schoontjes :)
    nummer 4 is ook mijn favoriet!
    Proficiat trouwens met je gekeerd geluk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice! Ik vind nummer 3 of 4 mooi :) we duimen voor een beetje geluk...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De rode balpennen worden hier deze tijd van het jaar veelvuldig gebruikt. En zo'n mooi pennenzakje staat altijd wel fleurig op mijn bureau of op een tafel in de leraarskamer. Nummertje 4 kan mij wel bekoren. Ik plaats een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk! Ik vind ze alle 4 heel mooi! Maar mijn favoriet is nr 1 :-) Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, als ik niet in je mailbox zit waag ik hier graag mijn kans ;-) de vierde is mijn favoriet :-). Groetjes en veel succes nog met verbeteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook studentjes vallen altijd te plezieren met pennenzakken, al steken daar gemiddeld minder rode en meer blauwe balpennen in. 1, 3 en 4 zijn helemaal mijn kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 4 is super mooi, waag ik hierbij nu mijn kans? :p

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 20 december is mijn geluksdag want dan is mijn petekind jarig. En als tekenjuf kan ik ook wel altijd een pennenzak gebruiken, allé ja een potlodenzakje dan;-) Ik ben ook fan van nr 4 en dan van nr 3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben leerlingenbegeleidster, dus een etui is altijd welkom! Hopelijk win ik ook eens iets, mijn winnersgeluk op blogs staat bij mij op een laag pitje (0). Misschien moet ik de belofte doen dat ik dan ook een give away organiseer, als ik iets win.
    Ps ik ga volop voor nr 4 want er ligt een toiletzak klaar om in elkaar gestoken te worden, net in dat stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De derde zou mij gelukkig maken. Mijn gele pennenzak van quatro ziet er niet al te geel meer uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moeilijke keuze, allemaal heel leuk, vooral door dat contrasterende ritsje! Maar omdat kiezen nu eenmaal moet in t leven (af en toe toch :) ga k voor nummer 2!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi, ik vind nummertje 4 ook het mooist :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe ook graag mee!! Nummertje vier vind ik de mooiste. Nog veel verbetergenot!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Annelies,
    Hoe leuk! Stiekem hoop ik al op dat portie geluk op school. Maar tweemaal is scheepsrecht? (of klonk het toch nog iets anders?) Ik ga graag voor nummer 4 (wat is deze al populair), alhoewel 3 ook in smaak valt. Ga zeker ook de handleiding eens bekijken, want ik heb ook een naam van een leerlinge getrokken. Ook zij kunnen wel een pennenzak gebruiken.
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mijn favoriet is nummer één! Dus zou ik die ook graag winnen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OOOOOOh wat een mooie pennenzakken. Vermits ik lesgeef en altijd al mijn schrijfspullen overal laat liggen, zou hij heel goed van pas komen.

    Het allerliefst zie ik nummer 3
    maar als je 2 bij niemand kwijtraakt mag hij ook in mijn brievenbus terecht komen, en als je voor 1 en 4 geen baasjes vindt, ook altijd welkom.

    Ze zijn allemaal gigantisch mooi gemaakt in schitterende stofjes!

    A propos, ben je net gaan volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie pennenzakjes! Zo mooi, dat ik zelfs geen voorkeur heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuk, mijn favoriet is nr. 1 of 4 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zalige pennenzakken !! Fan van nr 1 !
    Fijn eindjaar

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zijn ze leuk! Nr 4 is mijn favorietje, maar eigenlijk vind ik ze allevier wel leuk! Succes met de laatste loodjes en dan een fijne vakantie toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die rode zou mijn bureau wel opfleuren!!
    Ze zijn allemaal trouwens echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ze zijn allemaal leuk, maar nummer 3 is mijn favoriet!!
    Groetjes, Lila

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Perfect zo'n kleine pennenzak voor de verbeterstylo's. Ben ik nog niet te laat om een kans te wagen? 3 of nummer 4 zie ik wel zitten in mijn boekentas.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met de gewonnen Give Away! Leuk is dat he, zo'n cadeautje in de brievenbus.
    Ik doe graag mee en absoluut, nr 4. Superstofje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Proficiat, ze zijn alle 4 even prachtig! Mijn voorkeur.. .moeilijk, als er maar zonnig geel bij is in dit donkere seizoen....hup naar de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb net je blog ontdekt.
    Mijn geluk is ook op vele vlakken behalve in het spel. ;-)
    Toch waag ik graag een kansje, ik kan niet kiezen tussen nummer 1 en nummer 4!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!