zondag 8 december 2013

Is hij de ware?

Soms heb ik het idee dat onze relatie niet echt goed zit. Wanneer het spannend wordt laat hij steevast afweten, hij knapt af  of begint zonder enige reden te piepen. Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar dit kan toch echt geen toeval zijn....
Een laatste zoompje stikken: spoeltje op.
Een laatste naad: de naald breekt, en ik zweer het, was mijn oog niet dicht geweest van angst, het stukje was er recht  in gevlogen!! Als dat geen aanslag is op mijn persoonlijkheid.

Maar allé, ik mag niet overdrijven, we beleven samen ook hele mooie momenten...

Samen - vandaag - met stof en naald - soms mét, soms zonder kuren - maar toch mademoiselle was content!
Ik maakte een versie van de kaptrui van Stof voor durf het zelvers, maar dan zonder kap.
Ik ben nog steeds zot van ronde zakjes en omdat de winter er aan komt is hij volledig gevoerd met een tweekleurige fleece (tja dat restje lag nog in mijn kast) De zakken lopen binnenin door en dat maakt het extra gezellig.
De kap liet ik achterwege: al en tijdje zat dit kraagje in mijn hoofd. Ik wilde het koste wat het kost eens uitproberen. En al was de combi fleece-tricot hiervoor misschien niet de ideale combinatie toch zal je het hier nog eens terug zien.

Ik maakte een 98 voor onze 3-jarige maar die mocht misschien wel wat groter zijn. Ik maakte de boordjes extra breed en dat zorgt voor wat groeispeling.

Deze week rolde er ook een super zacht dekentje van de onder de machine: voor een klein schattig nieuw leventje!


En last but not least: ook voor mij een geschenkje ! Ik won de give away van Eva Maria: een heel schattig ritstasje:
 Heel erg bedankt, Eva!


De stofjes komen van bij Stoffen Van Leuven.

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi kraagje! Ik hoop dat de relatie-perikelen met uw machine snel opgelost zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En anders een relatietherapeut inschakelen. ;)
    Mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tja, '50 shades of naaimachien' moet nog uitkomen he :)
    mooie trui, hele leuke kraag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ge ziet, het komt toch steeds goed hé in je relatie, en ik ben ervan overtuigd dat hij voor jou echt wel de ware is (en dan heb ik het niet over je machien, haha ;-) ) Die trui is schitterend! En dat kraagje speelt hier ook al een tijdje door mijn hoofd, maar vond nog niet het ideale project om het toe te passen! Jouw project is helemaal geslaagd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super trui! En wat grappig, ik wist helemmal niet dat jij degene was waar ik het ritstasje naar opstuurde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie trui, ben fan van het stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schoontje, die trui!
    Dat kraagje past er perfect bij, ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!