zaterdag 28 december 2013

Ook Annabelle krijgt een gouden touch!



Op kerstavond was het even zoeken in de kleerkast van de kleine prinses... 
ik vond geen geschikt kleedje!
Dit kan toch niet waar zijn!     
Dit is onwerkelijk!                   
Dit is onmenselijk!
't Kind heeft geen zondagsgerief!!
Dus, met het oog op de lezing van de nieuwjaarsbrief. Een nieuwjaarsjurk.
     
   

Eéntje op basis van het patroon in Stof voor durf het zelvers.
 


Maatje 98-104 met paar extra buikcentimeters.
Een claudinekraagje en rimpelrokje.
Een goudenpaspel moet het afmaken.
Enkel...    de rits. Ik heb geen gouden rits. U wel?
Eerst werd er een groene ingezet. 
Logisch, ja maar dat bleek geen blinde te zijn. 'T was wel een platte maar geen blinde. 
Iemand een idee wat het wel is?
Dan gaan we maar voor het hoge contrast.
En aangezien we geen gouden truitje in de kast liggen hebben   -  u wel?   -  gaan we maar voor roze.

Zij is opnieuw in de wolken! En nu maar hopen dat deze extra gouden touch wél een verstaanbare nieuwjaarsbrief zal opleveren !

19 opmerkingen:

  1. Heel mooi! En nu duimen voor de nieuwjaarsbrief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love de gouden paspel! :)
    voor ons pruts haar kerst kleedje heb ik een maar een roze blinde rits ingezet (want ook roze bloemetjes in de petit pan)
    ik vond trouwens nog net een gouden vestje bij bel & bo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! De goudenpaspel maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die gouden touch-kes, ik vind ze wel iets hebben! Mijn feestkleed kreeg ook een gouden riempje. Nu kunnen mama en dochter assorti naar het feest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk! en ja ik heb wel een gouden truitje liggen uit de communiecollectie van de jbc :) alle geen goud ma eerder brons

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi met dat gouden paspeltje!
    We hebben geen gouden maar wel een zilveren 't shirtje! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op de meeste vragen moest ik 'nee' antwoorden. En die rits, een slechtziende ?
    In ieder geval heb je dat weer uitstekend opgelost ! Het jurkje is heel mooi en staat haar geweldig.
    Wat een leuke poppemie heeft ze daar ! Heb je daar nog geen outfit voor moeten maken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Keischoon! Ik kwam dit kleedje tegen op pinterest en ben even komen kijken!
    Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!