zondag 1 december 2013

Waarom zou ne mens langer wachten...

'k Geef toe, ' t was toch maar een raar gevoel. Geen geprik, geen rode handen, geen gesleur en geen gedoe voor de juiste pot.
Maar een uur takken in het juiste gaatje steken is toch ook niet echt mijn dada!
tja... een nieuw interieur en een fris behang dat wil je toch wel even zo houden, dus ging madam om een KUNST- boom!
Maar eerlijk gezegd, ik was ferm onder de indruk van de nieuwe technologie. De chemie doet zijn werk! En meer dan goed. (Wat kan ik anders zeggen over mijn eigen vak!)
Aangezien de boom vanaf nu en 20 jaar steeds dezelfde zal zijn, wens ik af en toe toch wel eens een andere bal. Mijn idee kwam van hier.



Men neme menig plastic bal. Twee halve die perfect tot één geheel kome.
Men vult met bling-bling, ring-ring en frushel-frush.
Fixeer met wat lak-lak...
Maar pas op voor uwe kleine... want anders boem-patat!

En zo, indien 't beu wordt op een keer, kies je voor een ander binnenwerk!


9 opmerkingen:

  1. Leuk idee en tof om met de kindjes te doen ! Zo schattig met dat bereke !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk idee ... Ik heb ook al drie jaar een kunst kerstboom. Geen geur maar ook geen gedoe met een kale boom in januari

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie ballen! Hier ook kunstboom, geen gedoe met af vallende naalden, maar die moet wel nog opgezet worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :) super
    wij hebben ook een neppe, maar da's gewoon mindset ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalig! De versiering maakt de nepper helemaal goed ;-).
    En eerlijk is eerlijk: de autist in mij vindt het wel mooier dat de takken van een kerstboom enige symmetrie vertonen: begin maar te zoeken naar zo eentje tussen de echte exemplaren … Ik vind een nepper dus vol-le-dig verantwoord, nah.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schone fakeboom! Ik was daar de eerste keer ook van verschoten hoeveel tijd daarin stak om dat in elkaar te steken.
    Heel toffe versiering. Ik pin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat 'n leuk idee zo'n kerstballen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!