zondag 16 februari 2014

Februari photo challenge (2)

Deze week verliep mijn opdracht niet zoals ik had gewenst. Slechts vier foto's haalden mijn selectie.

Dagelijks op mijn route. Een eindeloze rij knotwilgen die zich in de diepte meermaals herhalen.

      Lichaamsdeel: Een vleugje intimiteit. Mijn lief onder de douche. 


Deze week kregen we een paar keer een mooie zonsopgang. Op weg naar mijn werk: lijnen

 Diezelfde spoorlijn een op een iets later tijdstip. Maar in HDR-stand.
 Over the top, ja maar ik vond hem wel tof.
Een zelfportret, zoals ik ben..
  Of volledig bewerkt...
Graag jullie mening. Ongezouten... dat smaakt steeds het best.

3 opmerkingen:

  1. Wauw... mooie foto's. De HDR foto's zijn inderdaad knap van kleur!
    Die hobby is bij mij een beetje verwaterd sinds ik de naaimachine ontdekte. Jammer eigenlijk.
    Misschien moet ik me ook eens inschrijven voor de challenge ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, die 'lichaamsdeel'-foto is erg spannend! Mooi, beetje mysterieus ook door die waas. Ik ben groot fan van je foto's, al moet ik eerlijk toegeven dat ik ze soms iets te hard bewerkt vind. (maar die HDR is wel heel vet!) Mooi zelfportret! Mooie kleur ogen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!