zaterdag 8 februari 2014

Februari photo challenge

Januari heb ik aan jullie laten voorbij gaan.
Want een nieuw jaar brengt heel wat voornemens met zich mee.
Eén hiervan: doe wat je graag doet. Maar ondertussen doe ik natuurlijk wat ik moet doen.
Ik kom in een MID-LIFE-CRISIS.
Niet zomaar in een mid-life-crisis.
Maar in MIJN mid-life-crisis.
En al kan je het niet echt een CRISIS noemen,
en ik hoop ook niet dat ik aan het MIDDEN van mijn leven zit ... al ben ik er waarschijnlijk niet ver af...
tenzij we echt 125 worden.
Kortom, ' t wordt tijd om aan mezelf te denken, te werken.
't Wordt tijd dat het leven niet gewoon loopt maar dat ik weet waar ik naartoe loop.

Come to the point.

Ik ga je niet verder entertainen noch vervelen met mijn gedachtenspinsels.

Uitdaging één waarvoor ik wil gaan.
Iets waar ik me goed bij voel, waar ik mijn ei in kwijt kan: Fotografie.
Maar laten we beginnen met de kleine "f"

De uitdaging van deze maand:

http://bijgebrekaanbeter.blogspot.be/2014/01/february-photo-challenge.html
Ik word uitgedaagd door Elisse en Malu.

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden. Deze challenge vind ik moeilijker dan de vorige. Niet zozeer omwille van de onderwerpen, maar omwille van de vrije keuze.
Iedere dag moet je blik wijd open zijn, iedere dag op zoek naar alles.
Bij het nemen van de foto heb ik meestal wel een idee van het onderwerp, maar eens op het scherm begin ik te twijfelen. Die foto is meer dan alleen dat . Vandaar...

Lucht

Lucht - zwart wit

zwart wit - symmetrisch - voedsel  
Voedsel 
 Ik hou van bloemen en ze geven kleur op deze miezerige dag
Gevoel

Raam -gevoel
Zotte Annabelle ...  Raam 

 Tot Ziens

5 opmerkingen:

  1. Wow Annelies, prachtige foto's ! Je bent een echt natuurtalent !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ik zal maar zeggen dat ik bij de mini f. start :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne foto's! Goeie start heb jij genomen! Ik vind het ook moeilijk om zo vrij te zijn, dus probeer wel elke dag voor mezelf een aantal onderwerpen te bedenken die haalbaar moeten zijn, om zo de keuze toch wat in te perken :) Kan jou misschien ook helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw, die maanfoto is Prachtig! (jaja, met een grote P) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, jij neemt verschillende onderwerpen samen! Da's eigenlijk wel nog een goed idee :) En zoals Elisse zegt, ik probeer ook gewoon een paar onderwerpen per keer te nemen, zodat het grote aanbod handelbaar is. Of gewoon elke dag het rijtje afgaan, kan je ook doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!