zondag 23 februari 2014

Poepkes moeten zacht ontvangen worden

Ondertussen zijn we 't gewend,
ons nieuwe interieur.
De haard heeft zijn dienst kunnen bewijzen,
de tafel heeft al menig maal geserveerd,
de stoelen al menig poepke gesoigneerd.
Alleen zijn ze wat koud en kil
aan de bil.
Dus werd ieder stoeltje van een bilwarmer voorzien.
Patroon werd getekend.
Eerst voor de kleine maar dan ook voor de grotere bil.
Als zacht ontvangst koos ik voor het testmodel een fleece dekentje uit zeeman.
Het kussen werd gevuld
eerst heel zacht en dik,
maar al snel bleek dit toch wat onstabiel.
Dan maar plat en heel vormvast
gekipt uit PUR-schuim.
Ziehier ons resultaat, voor ieder stoeltje één
of als ik mijn billen neervlij misschien wel vijf!?





6 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb dezelfde stoelen en dit brengt me op ideetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zien er gezellig uit! Mooie foto's ook, zo'n warme belichting.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind da dus geweldige schoon stoelen ma vraag me af of die wel comfortabel zitten? want idd, das nogal kil en hard eh zonder kussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben hevige fan van deze bilvriendelijke exemplaren !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zien er leuke stoelen uit! En die kussentjes zien er zaaalig zacht uit ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!