dinsdag 15 juli 2014

Klik klak


 Zoals beloofd. Het vervolg...

QUIET

Frankrijk is een zalig land. De landschappen zijn weids. De uitzichten vaak adembenemend.
Daar besef je dat ons belgenlandje tjokvol gebouwd is.
Zo kwamen we aan de molens van Faugères. Adembenemend stil -op de krekels na- en een adembenemend uitzicht 360° in ' rond.


De stilte is zalig...
Maar muziek kleurt toch ook vaak mijn leven. Tijdens de ritten tussen de wijngaarden weerklok meermaals Indila...
Gelukkig is de gehele tekst niet van toepassing, misschien enkel een klein stukje...

Je remue le ciel, le jour, la nuit
Je danse avec le vent, la pluie
Un peu d'amour, un brin de miel
 Et je danse, danse, danse, danse, danse, danse



UPSIDE DOWN


Na een wandelingetje un verre de vin blanc drinken in de schaduw van de platanen...

Het buitenland is ook ideaal om originele kaartjes aan te kopen. Kwestie van niet steeds dezelfde colruyt-kaartjes te beschrijven.
Ik het al een idee in wie zijn bus dit kaartje terecht zal komen!


FEET

Een echte Romein op de restanten van de oude Romeinse weg  "Via Domitia"  in Narbonne?


 
Kleine maar eigenwijze voetjes....




Om over deze voeten maar te zwijgen ;-)




Maar  als gezinnetje passen we perfect bij elkaar! 


KEY

Een moeilijke... en de eigenaar van het tuintje achter dit hek was waarschijnlijk ook wel de sleutel kwijt.
 


CLOSE UP 



LOOKING DOWN





SHADOW


  


Tot hier dit Frans verhaal....


Terug naar huis... En de maan... ? Die was er even rond als hier....





3 opmerkingen:

  1. Heel leuke foto's! Ik krijg ook zin in vakantie. Voor mij nog 2 weekjes wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je foto's bezorgen me een instant vakantiegevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's allemaal. Mijn favoriet is de foto van jullie voeten!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!