donderdag 12 februari 2015

Het vervolg

Deel 2 van mijn februari verhaal. 
En de selectie die het voor mijn part haalde.

6 - rook 

Mijn dagelijks ritueel. Een blik door het badkamerraam. Dag Janneke Maan!

7 - eten
Koffie en koekjes... mmmm

 8 - fier
Nog net geen 7. 
Nog net niet te groot voor mama's hakken. 
Laat hem nog maar wat onbezonnen zijn!
9 - rood
 Opdracht fotografieles. 
Carnavalshallen in Aalst. 
En heel veel bewondering voor de mannen die deze reuzen tot leven brengen.
10 - Hoog

 11- cijfers
Cijfers die je de hele dag opjutten en achtervolgen. 
Soms laat ik ze liever op het nachtkastje liggen.

12- op je hoofd 
 OOk hier genieten we van de carnavalsgekte. En gekke bekken zijn hier een deel van.

Nu jullie mening! Welke foto is een flopper? Welke een topper?







2 opmerkingen:

  1. Enkel toppers, Annelies !! De opdracht voor de fotografieles met de rode carnavalsneus vind ik super !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben geen kenner, maar voor mij zijn ze ook allemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!