donderdag 5 februari 2015

Photo challenge - deel 1

Normaal gezien post ik één keer per week.
Maar omdat zij zich niet laten kennen. Wil ik hen ook niet op hun honger laten zitten.

1. Rust

Koken voor onze ouders,  ik doe het graag. 
Maar ik ben ook altijd wel een beetje blij als alles weer aan kant is.

2. Té is teveel

Maandagavond is fotografie-avond. Deze les ging over sluitertijd....
en over iets té veel enthousiasme.

3. Binnen
 Schoenen uit en haard aan.

4. Dichtbij 


.... En 5? Het werk? Dat ligt dus nu op mij te wachten!









6 opmerkingen:

  1. Prachtige sfeerfoto's en lichtspel ! Maar voorzichtig he, zomaar midden op die gevaarlijke baan gaan staan ! Benieuwd welke halsbrekende toeren je nog allemaal gaat uithalen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De schoetjes voor de haard geven mij een gelukzalig gevoel...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je schoenenfoto en die met de sluitertijd zijn mijn favorietjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!